Často kladené otázky / FAQ

Aká je to vlastne bylinná liečba?

Liečba pomocou bylín alebo výťažkov z rastlín je využívaná už po stáročia a je účinná v širokej škále ochorení.

Sú vaše výrobky bezpečné a bez rizika?

Naše renomované produkty sú mimoriadne bezpečné, pretože sú vyrobené na 100% prírodnej báze a nespôsobujú  žiadne vedľajšie účinky.  Spĺňajú medzinárodné, farmaceutické štandardy v príprave aj balení.

Ako sú vaše výrobky balené?

Naše výrobky sú dodávané v starostlivo zabalených, kartónových obaloch, ktorých obsahom sú kapsuly. Sledujeme medzinárodné normy v oblasti balenia a expedície a kladieme dostatočný dôraz na kontrolu dátumov spotreby. Vaše zdravie je pre nás prvoradé!

Čo mám robiť, pokiaľ si zabudnem vziať tabletku?

Ak si zabudnete vziať dávku, užite ju ihneď, ako si spomeniete. Avšak, ak sa táto zhoduje s nasledujúcou dávkou, vynechajte ju a pokračujte normálne v užívani.

Poznámka: Odporúča sa dodržiavať pravidelné a kontrolované užívanie pre dosiahnutie dlhodobých výsledkov.

V akom obale posielate objednávky?

Vaše súkromie je pre nás veľmi dôležité, preto objednaný tovar dodávame v diskrétnom, kartónovom obale, bez vonkajších popisných znakov.  To znamená, že nikto, dokonca ani kuriér nevie, čo je jeho obsahom.

Aký je spôsob doručenia?

Naše výrobky doručujeme prostredníctvom spoľahlivej kuriérskej spoločnosti GLS. Pri vyplňovaní objednávky je dôležité uviesť správne telefónne číslo, pretože kuriér vás bude kontaktovať bezprostredne pred doručením zásielky. Takisto je vhodné zvoliť si adresu, na ktorej sa zdržiavate väčšinu času z pracovného dňa. S kuriérom je však možné dohodnúť si alternatívnu adresu, deň, alebo hodinu doručenia.

Koľko stojí poštovné a aká je doba doručenia?

Poštovné v rámci Slovenska stojí 8 EUR ( doba doručenia 2 pracovné dni ).

Poštovné do Českej republiky stojí 300 CZK ( doba doručenia 3 pracovné dni ).

Aká je záruka?

Všetky produkty sú dodávané so záruku vrátenia peňazí. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nebudete spokojní s výsledkami liečby, alebo výrobok nesplní vaše očakávania, môžete požiadať o vrátenie peňazí za každé neotvorené a nepoužité balenie (toto sa týka objednávok s viacerými kusmi). V takomto prípade, prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na: pharma@centrum.sk. Peniaze za skonzumované balenia nevraciame.

Ako si môžem objednať vaše produkty?

Môžete si objednať z tohto webu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Rovnako tak môžete urobiť prostredníctvom e-mailu : pharma@centrum.sk

Ako bezpečný je váš online platobný systém?

Náš on-line platobný systém je absolútne bezpečný a spoľahlivý! Všetky transakcie a informácie sú prenášané prostredníctvom  zabezpečeného platobného servera, ktorý používa spoľahlivé 265-bitové šifrovanie, a ktoré je najlepším zabezpečením pre uskutočnené platby na internete. Vaše peniaze nebudú vystavené žiadnemu riziku. Je oveľa bezpečnejší v porovnaní s platením v obchodoch, alebo reštauráciach.

Aké typy platieb prijímate?

Akceptujeme všetky platby prostredníctvom PayPal (vyžaduje sa registrácia a založenie účtu) a GoPay (platobná brána, kde môžete zaplatiť prostredníctvom internet bankingu) .

Máte zákaznícku podporu pre klientov?

Naša organizovaná zákaznícka podpora patrí k najlepším vo svojom obore. Naši agenti budú odpovedať na vaše otázky trpezlivo a s porozumením. Sú vám k dispozícii počas pracovných dní od 8 do 16 hodiny a ochotne vám so všetkým pomôžu.